FAQ
Bestelling
Kan ik de bestelling annuleren?
Kan ik de bestelling annuleren?
We begrijpen dat je van gedachten kunt veranderen over je productkeuze. Alle wijzigingen kunnen per e-mail worden doorgegeven door een bericht te sturen naar info@piclo.nl. Indien de bestelling al is verzonden, is het noodzakelijk om het formulier voor herroeping van de overeenkomst in te vullen.
Op welke manier kan ik contact opnemen als ik hulp nodig heb?
Op welke manier kan ik contact opnemen als ik hulp nodig heb?
Voor vragen kun je contact met ons opnemen via e-mail op: info@piclo.nl (maandag t/m vrijdag, van 08:00 tot 16:00 uur).
Krijg ik een bevestiging na het plaatsen van de bestelling?
Krijg ik een bevestiging na het plaatsen van de bestelling?
Ja, na het plaatsen van een bestelling op onze website, wordt er een automatische e-mail met bevestiging verzonden. Als je deze niet hebt ontvangen, controleer dan je SPAM-map of neem contact met ons op.
Retouren en klachten
Kan ik het product retourneren?
Kan ik het product retourneren?
Natuurlijk is het mogelijk om te retourneren. Als je niet volledig tevreden bent met ons product, kun je het binnen 365 dagen na aankoop retourneren en ontvang je een volledige terugbetaling.
Hoe kan ik een retour aanmaken?
Hoe kan ik een retour aanmaken?
Indien het ontvangen product niet aan je verwachtingen voldoet, neem dan contact met ons op onder vermelding van het bestelnummer. Wij sturen alle benodigde retourinstructies kosteloos per e-mail toe.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor het geretourneerde product?
Wanneer ontvang ik de terugbetaling voor het geretourneerde product?
De terugbetaling wordt binnen 7 werkdagen uitgevoerd nadat wij het geretourneerde product hebben ontvangen.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Hoe kan ik een klacht indienen?
Als het ontvangen product defect of beschadigd is, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice. Voeg een duidelijke foto van het defect toe aan het bericht en vermeld het bestelnummer in het onderwerp van de e-mail. Zo kunnen wij het proces versnellen.
Hoe kan ik een product ruilen?
Hoe kan ik een product ruilen?
Het is niet mogelijk om een product te ruilen. Je kunt het ongewenste product retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.
Levering
Wat zijn de leveringsvormen?
Wat zijn de leveringsvormen?
Huidige leveringsmethoden in Nederland:
- DHL Koerier - levertijd is 2 werkdagen - 5.95 €.
- Post - levertijd 20 werkdagen - 1.95 €.
Bovendien worden bestellingen boven de 50 € volledig gratis verzonden!
Is er gratis bezorging?
Is er gratis bezorging?
Gratis verzending geldt in onze winkel voor bestellingen boven de 50 €.
Zal ik te weten komen of mijn bestelling is verzonden?
Zal ik te weten komen of mijn bestelling is verzonden?
Ja, na het plaatsen van de bestelling ontvang je een link waarmee je het pakket kunt volgen op de website van de gekozen koerier.